Wil je graag in contact komen met een medewerker van de Ziggo helpdesk? Dat kan via verschillende manieren. Denk bijvoorbeeld aan het plegen van een telefoontje zoals bij praktisch iedere klantenservice kan, maar je kunt natuurlijk ook contact zoeken via social media. Deze laagdrempelige vorm van contact opnemen kan op ieder gewenst moment van de dag. Je hoeft hierbij dus geen rekening te houden met de openingstijden van de klantenservice. Het is daarnaast ook nog mogelijk om contact te zoeken via de Ziggo website. Je vindt hier tevens antwoorden op veel gestelde vragen. Grote kans dat het antwoord waar je naar op zoek bent hier al te vinden is! Je antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met de Ziggo helpdesk. Benieuwd hoe, lees dan zeker verder. Wij vertellen je op welke verschillende manieren je contact met Ziggo kunt opnemen.

Welke afdeling heb je nodig?

Voordat je Ziggo contact bellen naar klantenservice is het handig om alvast je klantnummer op te zoeken zodat je deze bij de hand hebt. Daarnaast is het ook handig om te weten dat je verschillende telefoonnummers van Ziggo kunt bellen. Er is een algemeen nummer waarbij je in contact komt met de algemene klantenservice, maar er zijn ook andere opties. Ga daarom vooraf vast op zoek naar het telefoonnummer dat aansluit op je vraag, klacht of opmerking. De kans is dan namelijk groot dat je dan veel sneller geholpen wordt. Heb je geen haast bij een reactie van de helpdeskmedewerkers? Waarom raadpleeg je dan niet het webcareteam van Ziggo? Via Facebook of Twitter kun je een bericht sturen naar de online medewerkers van Ziggo. Dit is ideaal wanneer je graag op een laagdrempelige manier contact wil opnemen.

Hoe kom ik aan de juiste contactgegevens?

In de klantenservicegids van Ziggo vind je alle contactinformatie die je nodig hebt. Denk hierbij aan het juiste telefoonnummer, reviews, actuele storingen, openingstijden, achtergrondinformatie en meer!

Categories: Thuis