De afgelopen jaren zijn er bij de Kamer van Koophandel ontzettend veel bedrijven bijgekomen die zich hier hebben ingeschreven. Waar elk bedrijf uiteraard zijn eigen producten of diensten verkoopt, zijn er een paar zaken die alle bedrijven gemeen hebben. Zo zal iedereen uiteindelijk belasting moeten betalen en rekening houden met eventuele financiële verplichtingen. Daarnaast zijn er wat administratieve zaken dat elk bedrijf zal moeten uitvoeren. Zoals het bijhouden van de gewerkte uren of het registreren van eventuele werknemers. Toch is er een onderdeel van al deze bedrijven, wat maakt dat zij succesvoller worden dan anderen. Dit is namelijk de communicatie van het bedrijf. Door een goede communicatie, zowel intern als extern, zal jouw bedrijf zich voor de consument onderscheiden. Uiteindelijk zal jou dit meer klanten opleveren, zodat er ook meer geld verdient kan worden. 

 

Externe communicatie

De externe communicatie binnen het bedrijf is hierin de belangrijkste van de twee. Dit is namelijk het onderdeel dat direct in contact zal staan met jouw klanten of toekomstige klanten. Daarom is het noodzakelijk dat dit contact altijd op een juiste en positieve manier zal verlopen. Zo zal jij jouw bestaande klanten behouden en eventuele toekomstige klanten aan jouw bedrijf kunnen binden. Hoewel er vragen via de mail kunnen binnenkomen die online beantwoord zullen worden, zijn er tegenwoordig meer vragen die via de telefoon gesteld worden. Daarom is het noodzakelijk om een goed lopende telefoonservice aan te bieden voor jouw klanten. Hierdoor zullen zij positieve ervaringen met jouw bedrijf krijgen en dat is voor jou de ideale manier om deze klanten bij jouw bedrijf te houden. 

 

Bizziphone

Wanneer jouw bedrijf niet genoeg werknemers heeft om een goedlopende telefoonservice aan te kunnen bieden aan de klant, is het belangrijk om hiervoor een externe organisatie in te huren. Een van deze organisaties is bijvoorbeeld Bizziphone.com. Door hen zal jouw bedrijf een uitermate goede telefoonservice aan klanten en partners kunnen aanbieden. Bizziphone heeft meerdere pakketten, zodat jouw bedrijf altijd de keuze heeft hoe jij de klanten wilt benaderen en te woord wil staan. Zo zorgt Bizziphone ervoor dat er van elk telefoongesprek een verslag in jouw mail zal komen, om zo op de hoogte te blijven. Ook kunnen zij, wanneer gewenst, bepaalde klanten of partners direct met jou doorverbinden. Op deze manieren zullen zij ervoor zorgen dat de telefoonservice van jouw bedrijf als vele malen beter zal worden ervaren door klanten en partners en zo zal jouw bedrijf zich onderscheiden van de concurrentie.

Categories: Werk